عکس| انباشته شدن اجساد کرونایی در نیویورک؛ مقام های فدرال: مردم خود را برای سوزاندن اجساد آماده کنند

11:07 - 31 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۳۷۹۹
شمار چشمگیر اجساد کرونایی در نیویورک به بحرانی جدی برای مقام های دولت آمریکا و مسئولان محلی این ایالت تبدیل شده تا جایی که برخی منابع از احتمال سوزاندن اجساد به دلیل انباشه شدن واحدهای دفن از اجساد کرونایی گزارش می دهند.
به گزارش گروه بین الملل ، شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا و تبدیل شدن این کشور به رده نخست جهان از لحاظ شمار قربانیان و ابتلا همچنان کاخ سفید را با بحران های گوناگونی مواجه کرده است.

شهر نیویورک به کانون شیوع این ویروس سریع الانتقال شده و شمار چشمگیر قربانیان و اجساد کرونایی در این شهر به چالشی جدی برای مقام‌های فدرال تبدیل شده است.
 
 
عکس|اشباع واحد‌های دفن در نیویورک، مردم باید خود برای سوزاندن اجساد آماده کنند
 
 
اشباع بیمارستان‌ ها در نیویورک از یک سو و تکمیل ظرفیت سردخانه‌ها و گورستان‌ها از سوی دیگر، دولت آمریکا را در حل این بحران سرگردان کرده است.

«نیویورک پست»، در گزارشی با این عنوان که «اجساد کرونایی در واحد‌های دفن بر روی هم انباشته شدند و دیگر فضایی برای دفن اجساد وجود ندارد»، به موضوع انباشته شدن اجساد کرونایی در نیویورک پرداخته است.

این نشریه می گوید افراد با مشاهده اجسادی که بر روی هم انباشته شدند و عبور از کنار آنها بسیار شوکه می‌شوند.

یکی از ساکنان نیویورک می گوید که در یک روز، ۲۰ جسد را در بیرون از یکی از واحد‌های دفن مشاهده کرده است.
 
 
بیشتر بخوانید: 
 

وی می افزاید «در این واحد، اجسادی که بر روی هم انباشته شده بودند بدون آنکه در داخل کیسه گذاشته شوند در بیرون از ساختمان قابل مشاهده بوده و کودکان هم می‌توانستند این صحنه را به چشم خود ببینند.»

نکته مهم آن است که اگر این افراد به دلیل ابتلا به ویروس «کرونا» جان خود را از دست داده باشند، ویروس می‌تواند به راحتی در هوا جریان پیدا کرده و محیط را آلوده کنند.
 
 
عکس|اشباع واحد‌های دفن در نیویورک، مردم باید خود برای سوزاندن اجساد آماده کنند
 
 
کارمندان واحد‌های دفن نیویورک می‌گویند «این اماکن دیگر فضایی برای دفن اجساد ندارند و مجبور هستند اجساد را در بیرون از ساختمان نگهداری کنند.»

بنابر گزارش ها، مدیران محلی گفته اند به دلیل آنکه واحد‌های دفن نیویورک اشباع شده اند، ساکنان این ایالت باید خود را برای سوزاندن اجساد بستگان خود آماده کنند.

این در حالی است که سخنگوی وزارت بهداشت آمریکا گفته است که مدیران واحد‌های دفن باید اجساد را در شرایط مناسب نگهداری کنند و اقدامات لازم را در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام دهند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *